Интернет-конференция - 2020
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

Верголяс О.О. МЕХАНІЗМИ ПРИЩЕПЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ТА ТЕОРІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ СТАРШИХ КУРСІВ

Участников: 2

Перейти вниз

Верголяс О.О. МЕХАНІЗМИ ПРИЩЕПЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ТА ТЕОРІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ СТАРШИХ КУРСІВ Empty Верголяс О.О. МЕХАНІЗМИ ПРИЩЕПЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ТА ТЕОРІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ СТАРШИХ КУРСІВ

Сообщение автор Admin Пн Янв 18, 2021 12:42 pm

Кадровий надлишок на ринку праці в сегменті правників, що викликаний різними соціальними, економічними та культурними факторами, призводить до того, що отримати місце за спеціальністю для майбутнього правника, а нині студента вкрай важко. Працедавціпід час підбору кадрів все більше приділяють увагу досвіду роботи, який, своєючергою, набути студентам очної форминавчання без відриву від навчання - неможливо.
Отже, перший аспект - необхідність отримання практичних навичок студентами старших курсів під час навчання без відриву від навчального процесу. Для цього студент може скористатись двома інструментами:
- юридична клініка;
- розв'язання юридичних задач;
- огляд кейсів з практики.
Юридична клініка - обов'язковий атрибут ВНЗ, що готує правників [1]. Серед завдань юридичної клініки - підвищення рівня практичних знань, умінь і навичок студентів юридичних спеціальностей. Теоретично – юридична клініка повинна стати першим місцем, де студент-правник має стикнутись з усіма практичними аспектами професії юриста, такими як:
- спілкування з клієнтами (опитування клієнта, визначення його/її потреб, підтримка постійного спілкування тощо);
- написання процесуальних документів (заяви, позови, скарги та ін.);
- спілкування з правоохоронними та іншими органами (як усне, так і письмове).
За моделлю своєї роботи юридична клініка наближається до моделі діяльності юридичних компаній чи адвокатських об'єднань зі старшими партнерами (викладачами ВНЗ), молодшими партнерами та/або рядовими співробітниками (студентами). В той самий час участь у роботі юридичної клініки вимагає наявності базових теоретико-практичних знань зі спілкування з клієнтами, написання документів, організації робочого часу тощо, що своєю чергою вимагає необхідності попереднього отримання таких знань та навичок під час навчання [2].
Розв'язання юридичних задач можна розглядати як інструмент закладання практичних навичок для студентів-правників, так і як елемент практичної підготовки студента-правника. Загалом, юридичні задачі за формою та змістом є дуже гнучкими у застосуванні, що надає можливість використовувати їх як для поточного контролю, контролюючи процесс вивчення матеріалу студентами-правниками з одного боку, а з іншого – закріплювати базові знання процесу та процесуальних кодексів, що є однією з найважливіших навичок для майбутнього юриста.
Відтак, розв'язання юридичних задач потрібно розглядати як перехідний процес від суто теорії, яку студенти отримують під час лекцій та самостійного опрацювання навчального матеріалу, до практичного застосування теоретичних знань, через те, що розв'язання таких задач створюють передумови для кращого запам'ятовування правової теорії.
Огляд кейсів з юридичної практики дозволить створити передумови для формування моделі поведінки майбутніх правників, надаючи розуміння з вирішення комплексу питань та проблем, які постають перед правником в процесі виконання ним його роботи. Відтак під час розгляду кейсів з практики студент
- аналізує справу в рамках юридичної задачі;
- отримує знання з можливого практичного застосування теоретичних знань;
- вивчає модель поведінки юриста (спілкування з клієнтом, представниками правоохоронних органів, написання/ненаписання процесуальних документів в певний час тощо).
Що, в решті, дає комплекс знань та основу для практичних навичок майбутнього фахівця в галузі права та правника, який буде мати попит на свої послуги ринку праці.
Комбінація та системність вищезазначених підходів обумовлює можливість створення базових практичних навичок у студента та надасть можливість не тільки підвищити ефективність вивчення теоретичного матеріалу через призму розуміння теорії завдяки усвідомленню правозастосування, але й значно розширить майбутні можливості молодого юриста на працевлаштування.

Список використаних джерел:
1. Міністерство освіти і науки України. Наказ від 03.08.2006. База даних «Законодавство України»/ВР України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0956-06#Text (дата звернення: 18.09.2020).
2. Соколенко. О. Л. Юридична клініка в правоосвітній діяльності URL: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/bitstream/123456789/3066/1/6.%20%D0%A1%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%20%D0%9B..pdf (дата звернення: 18.09.2020).
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 171
Дата регистрации : 2016-05-29

https://miest2016.forum2x2.ru

Фролова Анастасия Андреев, Світлана Татаринова, Любов Тихенька и Majdebura Tetyana поставили лайк

Вернуться к началу Перейти вниз

Верголяс О.О. МЕХАНІЗМИ ПРИЩЕПЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ТА ТЕОРІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ СТАРШИХ КУРСІВ Empty Re: Верголяс О.О. МЕХАНІЗМИ ПРИЩЕПЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ТА ТЕОРІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ СТАРШИХ КУРСІВ

Сообщение автор Фролова Анастасия Андреев Вт Янв 19, 2021 11:04 am

Я згодна з тим що нині важко знайти роботу за спеціальністю особливо без досвіду роботи, і це проблема не лише студентів-правників, а й студентів взагалі!

Фролова Анастасия Андреев

Сообщения : 13
Дата регистрации : 2021-01-19

Світлана Татаринова, Давыдова Виолетта и Majdebura Tetyana поставили лайк

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу

- Похожие темы
» Лобанова Т.Ю. ГЕНЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НЕЗДАТНОСТІ ДО НАВЧАННЯ
» Кисіль О.О., Скибинецька Є.В. НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
» Проценко А.А., Ушаков В.С. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ В ЗВО
» Карабанов Є.О. ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
» Купрєєнко М.В., Непша О.В. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ СИЛИ НА ЗАНЯТТЯХ З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД СТУДЕНТІВ

 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения