Пюрко В.Є., Падалко О.О. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЗОРОВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ
Участников: 2
Интернет-конференция - 2020 :: Секція 2. Фізична реабілітация, Фізична терапія, Ерготерапія, Фізичне виховання. Інклюзивна освіта
Страница 1 из 1
Пюрко В.Є., Падалко О.О. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЗОРОВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ
Порушення зору в школярів – явище нерідке. Найбільш часто зустрічається короткозорість, активно прогресуюча в шкільні роки. Початок її розвитку найчастіше припадає на 6-10-річний вік. Внаслідок швидкого її розвитку практично кожний четвертий-п’ятий випускник школи страждає на короткозорість. Короткозора дитина погано бачить предмети, розташовані вдалині, зберігаючи здатність бачити предмети, що знаходяться поблизу. На виникнення короткозорості також впливає малорухливий спосіб життя [1]. Збереженню нормального зору у школярів сприяє раціональне харчування з достатнім надходженням в організм вітамінів, особливо А і В. Вітамін А може утворюватися в організмі дитини при достатньому вмісті в їжі жиру зі свого провітаміну – каротину, що міститься головним чином в помаранчово забарвлених фруктах і овочах, а вітамін D здатний синтезуватися в шкірі дитини під впливом ультрафіолетової частини спектра сонячних променів. Тому так важливо перебування дітей на повітрі в середині дня (об 11–16 годині), коли ультрафіолетова радіація найбільш інтенсивна [2].
Шкідливо впливає на зір, сприяючи розвитку короткозорості, читання лежачи. Воно викликає порушення кровопостачання очних м’язів і їх перенапруження. Виникаюча в молодшому шкільному віці короткозорість ще нестійка, але до 11-15 років зміни, що сформувалися в очах, набувають стабільного характеру. Бажано після зорового навантаження розгрузити очний м’яз нескладною гімнастикою. Часто поморгайте, потім повільно обертайте очні яблука по часовій стрільці та проти неї, далі зліва – вправо, вгору – вниз (так 5 раз); заплющить очі та «помалюйте» вісімки; посидьте хвилину з заплющеними очима – розслабтесь; підійшовши до вікна, подивіться вдалину. Крім цього кожного року треба проходити профілактичні огляди.
Список використаних джерел:
1. Андрощук О., Цюпак Т., Цюпак Ю. Покращення рівня фізичної підготовленості та гостроти зору хлопчиків із короткозорістю в процесі занять різними формами лікувальної і фізичної культури. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. пр. ВНУ ім. Лесі Українки. Луцьк, 2011. № 1 (13). С. 56-58.
2. Feldkaemper M., Schaeffel F. An updated view on the role of dopamine in myopia. Exp. Eye. Res. 2013. Vol. 114. P. 106-119.
Шкідливо впливає на зір, сприяючи розвитку короткозорості, читання лежачи. Воно викликає порушення кровопостачання очних м’язів і їх перенапруження. Виникаюча в молодшому шкільному віці короткозорість ще нестійка, але до 11-15 років зміни, що сформувалися в очах, набувають стабільного характеру. Бажано після зорового навантаження розгрузити очний м’яз нескладною гімнастикою. Часто поморгайте, потім повільно обертайте очні яблука по часовій стрільці та проти неї, далі зліва – вправо, вгору – вниз (так 5 раз); заплющить очі та «помалюйте» вісімки; посидьте хвилину з заплющеними очима – розслабтесь; підійшовши до вікна, подивіться вдалину. Крім цього кожного року треба проходити профілактичні огляди.
Список використаних джерел:
1. Андрощук О., Цюпак Т., Цюпак Ю. Покращення рівня фізичної підготовленості та гостроти зору хлопчиків із короткозорістю в процесі занять різними формами лікувальної і фізичної культури. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. пр. ВНУ ім. Лесі Українки. Луцьк, 2011. № 1 (13). С. 56-58.
2. Feldkaemper M., Schaeffel F. An updated view on the role of dopamine in myopia. Exp. Eye. Res. 2013. Vol. 114. P. 106-119.
Oleg23451995, Евгения Толкачева, Yuriy Galutskiy, Казакова Світлана и Пюрко Ольга поставили лайк
Re: Пюрко В.Є., Падалко О.О. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЗОРОВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ
Цікаве інформаційне повідомлення
Казакова Світлана- Сообщения : 7
Дата регистрации : 2021-01-21
Yuriy Galutskiy поставил(а) лайк
Похожие темы
» Пюрко В.Є., Казакова С.М., Падалко О.О. НОВІТНІ ТНЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ
» Сейтумєров І.М. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ
» Пюрко В.Є., Гарап І.І. ФОРМУВАННЯ СКОЛІОЛІТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ
» Пюрко В.Є., Казаковам С.М., Гарап І.І. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ДИСПЛАСТИЧНИМ СКОЛІОЗОМ ІІ-ІІІ СТУПЕНЯ
» Пюрко В.Є., Казакова С.М., Мещеряков А.А., СКЛАДОВІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ПРИ ОЦІНЦІ ТА КЕРУВАННІ ЗДОРОВ’ЯМ ДІТЕЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
» Сейтумєров І.М. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ
» Пюрко В.Є., Гарап І.І. ФОРМУВАННЯ СКОЛІОЛІТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ
» Пюрко В.Є., Казаковам С.М., Гарап І.І. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ДИСПЛАСТИЧНИМ СКОЛІОЗОМ ІІ-ІІІ СТУПЕНЯ
» Пюрко В.Є., Казакова С.М., Мещеряков А.А., СКЛАДОВІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ПРИ ОЦІНЦІ ТА КЕРУВАННІ ЗДОРОВ’ЯМ ДІТЕЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Интернет-конференция - 2020 :: Секція 2. Фізична реабілітация, Фізична терапія, Ерготерапія, Фізичне виховання. Інклюзивна освіта
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|