Пюрко В.Є., Мещеряков А.А. ЗНАЧЕННЯ ВНУТРІШНЬО-ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ФОРМУВАННІ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ
Участников: 2
Интернет-конференция - 2020 :: Секція 2. Фізична реабілітация, Фізична терапія, Ерготерапія, Фізичне виховання. Інклюзивна освіта
Страница 1 из 1
Пюрко В.Є., Мещеряков А.А. ЗНАЧЕННЯ ВНУТРІШНЬО-ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ФОРМУВАННІ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ
Відомо, що внутрішнє середовище характеризується як динамічна багатокомпонентна система з комплексом фізичних, хімічних, психосоціальних та інших чинників, які більше 70 % часу добового бюджету протягом 11 років впливають на організм інтенсивно розвиваючого і вкрай вразливого в деякі періоди життя дитини. Доведено, що захворюваність у кожної десятої дитини формується на перших чотирьох роках навчання і в динаміці наступних шести років збільшується в 2 рази [1]. У зв’язку з цим, є необхідність створення балансу між тривалістю, інтенсивністю і спектром дії факторів внутришкільного середовища і функціональними можливостями і потребами зростаючого організму учнів [2]. Ця проблема може бути вирішена шляхом реформування системи шкільної освіти за рахунок «оздоровлення» внутрішньошкільного середовища і, в першу чергу, через приведення шкільних факторів до регламентованих значень сучасного санітарного законодавства [1,2].
Враховуючи високу інтенсифікацію навчального процесу, активну комп’ютерізацію освіти, постійне збільшення сумарного навчального навантаження, гіподинамію школярів особливо актуальним стає фізіотерапевтичне виховання учнів. В багаточисельних наукових дослідженнях показана пряма залежність між гігієнічними факторами організації навчально-виховного процесу, працездатністю й адаптаційними можливостями школярів. Однак, показано, що в 84,3 % загальноосвітніх закладів не організовані спеціальні фізкультурні групи для дітей з ІІІ-ІV групою здоров’я, і не займаються ЛФК 56,4 % учнів, що мають такий стан здоров’я. У загальноосвітніх закладах стоїть гостро проблема медичного супроводу та організації медичного обслуговування школярів. Лише 29,5 % навчальних закладів оснащені медичними кабінетами, з яких тільки 36,3 % відповідають гігієнічним вимогам.
Список використаних джерел:
1. Екологічне громадське здоров’я: від теорії до практики /ред. К. Чута Р. Сімпсона; пер. з англ. Кунгурцева О. В. та ін. Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2002. 300 с.
2. Harrelson L.H. Knee rehabilitation. Physical rehabilitation of thein juredathlete. NewYork, 2015. P. 267-343.
Враховуючи високу інтенсифікацію навчального процесу, активну комп’ютерізацію освіти, постійне збільшення сумарного навчального навантаження, гіподинамію школярів особливо актуальним стає фізіотерапевтичне виховання учнів. В багаточисельних наукових дослідженнях показана пряма залежність між гігієнічними факторами організації навчально-виховного процесу, працездатністю й адаптаційними можливостями школярів. Однак, показано, що в 84,3 % загальноосвітніх закладів не організовані спеціальні фізкультурні групи для дітей з ІІІ-ІV групою здоров’я, і не займаються ЛФК 56,4 % учнів, що мають такий стан здоров’я. У загальноосвітніх закладах стоїть гостро проблема медичного супроводу та організації медичного обслуговування школярів. Лише 29,5 % навчальних закладів оснащені медичними кабінетами, з яких тільки 36,3 % відповідають гігієнічним вимогам.
Список використаних джерел:
1. Екологічне громадське здоров’я: від теорії до практики /ред. К. Чута Р. Сімпсона; пер. з англ. Кунгурцева О. В. та ін. Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2002. 300 с.
2. Harrelson L.H. Knee rehabilitation. Physical rehabilitation of thein juredathlete. NewYork, 2015. P. 267-343.
Yuriy Galutskiy и Казакова Світлана поставили лайк
Re: Пюрко В.Є., Мещеряков А.А. ЗНАЧЕННЯ ВНУТРІШНЬО-ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ФОРМУВАННІ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ
Цікаве інформативне повідомлення
Казакова Світлана- Сообщения : 7
Дата регистрации : 2021-01-21
Yuriy Galutskiy поставил(а) лайк
Похожие темы
» Пюрко В.Є., Казакова С.М., Мещеряков А.А., СКЛАДОВІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ПРИ ОЦІНЦІ ТА КЕРУВАННІ ЗДОРОВ’ЯМ ДІТЕЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
» Суханова Г.П., Іваненко В.В. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗІ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ З СЕРЦЕВО-СУДИННИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ
» Пюрко В.Є., Гарап І.І. ФОРМУВАННЯ СКОЛІОЛІТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ
» Винокурова А.О., Караковська Н.Є. ЗАСТОСУВАННЯ КІНЕЗІОТЕЙПУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ
» Романець А.В. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
» Суханова Г.П., Іваненко В.В. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗІ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ З СЕРЦЕВО-СУДИННИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ
» Пюрко В.Є., Гарап І.І. ФОРМУВАННЯ СКОЛІОЛІТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ
» Винокурова А.О., Караковська Н.Є. ЗАСТОСУВАННЯ КІНЕЗІОТЕЙПУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ
» Романець А.В. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Интернет-конференция - 2020 :: Секція 2. Фізична реабілітация, Фізична терапія, Ерготерапія, Фізичне виховання. Інклюзивна освіта
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|