Интернет-конференция - 2020
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ

Участников: 4

Перейти вниз

Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ  Empty Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ

Сообщение автор Admin Пн Янв 18, 2021 4:07 pm

На сьогодні в Україні набирає загрозливих масштабів зниження рівня «здоров’я нації», особливо дітей як індикатора фізичного, психічного та соціального здоров’я суспільства. Майже 90% українських школярів за статистичними даними МОЗ України мають різноманітні відхилення у стані здоров’я. У процесі росту організму з різних несприятливих причин можуть виникати деформації опорно-рухового апарату. Однією з найчастіших патологій у дітей є викривлення хребта. У молодших школярів воно складає 90% усіх відхилень від норми з боку опорно-рухової системи. Кожна четверта дитина в Україні має порушення постави, у 5-6 осіб з тисячі - це сколіоз [ 3].
Порушення постави (дефект постави) – це відхилення від нормальної постави. У шкільному віці основною причиною порушень постави є значне статичне навантаження на хребет та м’язи тулуба: одноманітні пози під час навчання, звичні неправильні положення тіла при сидінні або стоянні [2].
Рухова активність з перших років навчання в школі знижується на 50% і надалі продовжує неухильно падати, тому найбільша кількість випадків деформацій хребта припадає на вік від 6 до 18 років. Неправильна постава ще в дитинстві зумовлює розвиток різних захворювань: призводить до порушень збоку серцево-судинної, дихальної, травної системи, погіршує зір, сприяє прояві плоскостопості, виникає дисгармонійний фізичний розвиток, знижується працездатність. Все це у майбутньому впливає на всі аспекти стану дорослої людини. Тому ця проблема залишається найактуальнішою у медичній, педагогічній і реабілітаційній практиці й на сьогодні [1; 3].
Мета дослідження - розробити модулі реабілітаційної фізичної терапії та науково обґрунтувати їх підвищену ефективність у поетапному використанні для нормалізації стану опорно-рухового апарату дітей молодшого шкільного віку з порушенням постави.
Програма фізичної терапії для експериментальної групи включала наступні модулі: інформаційний, лікувального масажу, ЛФК з додатковим використанням профілактора Євмінова та гідрокінезотерапії, фізіотерапевтичний (озокеритні аплікації), кінезіотейпування, дієтотерапії.
Наші дослідження показали, що зміни ставлення батьків до порушення постави їхніх дітей склали 28,34%, тобто батьки стали більше звертати увагу на поставу дитини. В динаміці реалізації реабілітаційної програми було достовірно встановлено, що наприкінці нашого експерименту більшість показників (життєвий та силовий індекс, індекс Робінсона, Руф’є, відповідність маси довжині тіла) наближалися до показників здорових дітей з нормальною поставою. Позитивна динаміка спостерігалась і при дослідженні гнучкості хребта: крижово-поперековий відділ - різниця середнього значення на початку та наприкінці дослідження в експериментальній групі у хлопчиків склала 4,36 ± 1,18, у дівчаток 2,94 ± 1,2 бали, у контрольній групі 0,96 ±0,14 та 0,66 ± 1,18 бали; грудний відділ - 2,71 ± 0,04, 2,35 ±0,18 та 0,83 ± 0,16, 0,28 ± 0,12 бали відповідно; шийний відділ - 7,75 ± 1,06, 6,64 ± 1,93 та 2,03 ± 1,16, 2,98 ± 1,43 бали відповідно ( р<0,05). Всі ці зміни призвели до появи дітей з нормальною поставою у експериментальній групі – 60%, у контрольній групі – 10%.
Отже, запропонована програма модульної технології фізичної терапії та проведені дослідження позитивно вплинули на стан опорно-рухового апарату дітей, молодші школярі набули навичок правильної постави та повірили у свої сили.

Список використаних джерел:
1. Мухін В.М. Фізична реабілітація: підручник. К.: Олімпійська література, 2010. 486 с.
2. Плахтій П.Д., Мухін В.М., Євмінов В.В., Куделя І.О.. Профілактор Євмінова як засіб корекції порушень постави у школярів. Кам’янець-Подільський : Абетка, 2006. 160 с.
3. Порада А.М. Основи фізичної реабілітації: навч. посібник. К. : Медицина, 2006. 248 с.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 171
Дата регистрации : 2016-05-29

https://miest2016.forum2x2.ru

Oleg23451995, Евгения Толкачева, Пюрко Владислав, Казакова Світлана и Пюрко Ольга поставили лайк

Вернуться к началу Перейти вниз

Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ  Empty Re: Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ

Сообщение автор Евгения Толкачева Ср Янв 20, 2021 5:41 pm

Головне, щоб батьки вчасно звертались до фізичних терапевтів та розуміли які наслідки можуть бути без вчасної реабілітації.

Евгения Толкачева

Сообщения : 5
Дата регистрации : 2021-01-19

Вернуться к началу Перейти вниз

Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ  Empty Re: Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ

Сообщение автор Казакова Світлана Чт Янв 21, 2021 4:07 pm

Креативний цікавий матеріал з використанням сучасних фармацевтичних підходів.

Казакова Світлана

Сообщения : 7
Дата регистрации : 2021-01-21

Вернуться к началу Перейти вниз

Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ  Empty Re: Караковська Н.Э., Винокурова А.О. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ

Сообщение автор Пюрко Ольга Чт Янв 21, 2021 6:38 pm

Дуже цікавий інформативний матеріал.

Пюрко Ольга

Сообщения : 5
Дата регистрации : 2021-01-21

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу

- Похожие темы
» Винокурова А.О., Караковська Н.Є. ЗАСТОСУВАННЯ КІНЕЗІОТЕЙПУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ
» Пюрко В.Є., Казакова С.М., Падалко О.О. НОВІТНІ ТНЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ
» Караковська Н.Є., Руіна К.О. ЗАСТОСУВАННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ПАЦІЄНТІВ ПІСЛЯ ПЕРЕНЕСЕННЯ МОЗКОВОГО ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ У ПІЗНЬОМУ ВІДНОВНОМУ ПЕРІОДІ
» Пюрко В.Є., Казаковам С.М., Гарап І.І. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ДИСПЛАСТИЧНИМ СКОЛІОЗОМ ІІ-ІІІ СТУПЕНЯ
» Пюрко В.Є., Казакова С.М., Мещеряков А.А., СКЛАДОВІ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ПРИ ОЦІНЦІ ТА КЕРУВАННІ ЗДОРОВ’ЯМ ДІТЕЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения