Интернет-конференция - 2020
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

Карабанов Є.О. ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Перейти вниз

Карабанов Є.О. ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ Empty Карабанов Є.О. ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Сообщение автор Admin Пн Янв 18, 2021 3:47 pm

На сьогоднішній день досить актуальна проблема визначення найбільш раціональних технологій і засобів навчання майбутнього педагога професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП), що забезпечують підвищення грамотності в галузі фізичної культури.
До особливостей учительської праці необхідно віднести відсутність рухового компонента в роботі, статичне навантаження на ноги, нестійкий режим дня, підвищене навантаження на зір, слух, голосовий апарат. Практика показує, що до кінця робочого дня у більшості педагогів відзначається запаморочення, втома, зниження чіткої взаємодії аналізаторних систем, пам’яті, мислення, уваги.
На педагога постійно «тисне» тягар соціальної відповідальності за виховання школярів. Він напружений від очікування непередбачених вчинків своїх підопічних. Його постійно турбує питання взаємовідносин в колективі учнів і колег, ставлення до себе з боку оточуючих, престижні моменти в педагогічному колективі. Ось чому для вчителя завжди важливі підтримка життєвого тонусу, стан підвищеної працездатності та бадьорості, емоційної зарядженості, оптимізму, життєрадісності, нарешті, особиста привабливість, естетичність зовнішніх форм і витонченість рухів.
На відміну від інших видів діяльності при підготовці майбутніх педагогів потрібне формування особливих навичок і якостей. У зв’язку з цим, фахівці в галузі фізичної культури вважають, що ППФП істотно впливає на підвищення якості професійного навчання, підвищує стійкість і працездатність організму до несприятливих умов, сприяє формуванню основних психофізичних якостей. Професійна психофізична готовність включає в себе достатню професійну працездатність, наявність необхідних резервних фізичних і функціональних можливостей організму для своєчасної адаптації до швидко мінливих умов праці, обсягу інтенсивності праці, здатність до повного відновлення в заданому ліміті часу, присутність мотивації на досягнення мети. У зв’язку з цим, випускник педагогічного ЗВО зобов’язаний оволодіти навичками систематичного використання засобів фізичної культури в режимі дня для підтримки високої працездатності, забезпечення умов життєдіяльності всіх систем організму.
Таким чином, головною метою ППФП студентів педагогічних ЗВО є досягнення ними психофізичної підготовленості до майбутньої трудової діяльності. Підвищення вимог до рівня підготовки фахівців, постійна інтенсифікація навчального процесу вимагають і медико-біологічних позицій навчання. Індикатором останніх є рівень здоров’я. Саме здоров’я, що включає в себе цілий комплекс ознак, забезпечує сприйняття, засвоєння, вироблення необхідних професійних навичок.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 171
Дата регистрации : 2016-05-29

https://miest2016.forum2x2.ru

Yuriy Galutskiy поставил(а) лайк

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения